ליברמן חובר לשמאל והערבים: יתמוך בחוק שימנע מנתניהו להרכיב ממשלה

    איתי גדסי No Comments on ליברמן חובר לשמאל והערבים: יתמוך בחוק שימנע מנתניהו להרכיב ממשלה

    בישראל ביתנו הודיעו כי יתמכו בחוק שימנע מראש הממשלה להרכיב את הממשלה הבאה יחד ען הערבים והשמאל. עופר שלח: "יש רוב בכנסת החדשה נגד מדינת נתניהו. אנחנו נפעיל אותו בלי היסוס"

    Head of the israel Beyteinu party Avigdor Liberman speaks at the Maariv conference in Herzliya, on February 26, 2020. Photo by Miriam Alster/Flash90 *** Local Caption *** ??????? ?????? ????? ??????
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישראל ביתנו הודיעה היום (חמישי) כי בתום ישיבת הסיעה שהסתיימה כעת הוחלט לפעול לקידום שני חוקים. הראשון חוק המגביל כהונת ראש ממשלה לשתי קדנציות. השני חוק המונע מח"כ שעומד נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה. ליברמן מצטרף רשמית לעמדת כחול לבן והמפלגה הערבית המשותפת שמקדמים את החוק במרץ.

    ח״כ עפר שלח, (כחול לבן) תקף את ראה"מ והצהיר כי החוק יקודם: "יש רוב בכנסת החדשה בעד מדינת ישראל ונגד מדינת נתניהו. אנחנו נפעיל אותו בלי היסוס כדי להכריע את המערכה על דמותה של המדינה שלנו. וכל אדם בבלוק נתניהו, ששמע אותו אתמול ולא מביע זעזוע עמוק ממה שאמר, צריך לדעת שמאתמול, הוא בצד הלא-נכון של המערכה".

    ראש הממשלה אמר אמש בישיבת בלוק הימין: "ההכרעה של העם ברורה. המחנה הציוני לאומי כולל 58 מנדטים. המחנה הציוני שמאלני כולל 47 מנדטים. הרשימה המשותפת שתוקפת את חיילינו ומתנגדת למדינת ישראל לא במשוואה הזאת" הבהיר ראש הממשלה.

    "זאת הכרעת העם. זה מה שהעם החליט. צריך להגיד את האמת. הציבור נתן לי יותר קולות מלכל מועמד אחר בבחירות לכנסת מתולדות המדינה" אמר נתניהו.

    נתניהו התייחס לניצחון האישי ואמר: "הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר בנוקאאוט. גנץ אמר שמי שיקבל מנדט אחד יותר הוא זה שירכיב את הממשלה. קיבלנו יותר. גנץ אמר שלא ישען על הרשימה המשותפת ועכשיו הוא נשען עליה בכל דבר. גנץ הפסיד ועכשיו הוא מנסה לגנוב את הבחירות" הזהיר ראש הממשלה.

    ראה"מ הבהיר בחריפות: "חבריי ואני ומיליוני אזרחים שתמכו בנו לא ניתן לזה לקרות. גנץ הפסדת בבחירות. אתה רק מגביר את השסע והפילוג בעם. יש לנו אתגרים והזדמנויות ולכן צריך לכבד את הכרעת העם. נעמוד ביחד מול הניסיון הפסול הזה".

     

     



    0 תגובות